Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tchibo přibírá agenturu pro espresso Jihlavanky

V půlce prosince spustilo Tchibo kampaň na espresso Jihlavanky z dílny pražské pobočky slovenských Triad Advertising (viz M&M 51/52). Ani ne po měsíci ale Tchibo hledá contentovou agenturu, která by měla probíhající kampaň prohloubit – podle některých zdrojů bylo její spuštění uspěchané. „Výběrové řízení na contentovou agenturu pro značku Jihlavanka Espresso pro letošní rok právě probíhá, je uzavřené a jeho výsledek očekáváme do konce února,“ potvrdila mluvčí Tchiba Eva Kotýnková. Triad, který by měl být účastníkem tohoto tendru, odmítl situaci komentovat.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)