Tchibo přibírá agenturu pro espresso Jihlavanky

V půlce prosince spustilo Tchibo kampaň na espresso Jihlavanky z dílny pražské pobočky slovenských Triad Advertising (viz M&M 51/52). Ani ne po měsíci ale Tchibo hledá contentovou agenturu, která by měla probíhající kampaň prohloubit – podle některých zdrojů bylo její spuštění uspěchané. „Výběrové řízení na contentovou agenturu pro značku Jihlavanka Espresso pro letošní rok právě probíhá, je uzavřené a jeho výsledek očekáváme do konce února,“ potvrdila mluvčí Tchiba Eva Kotýnková. Triad, který by měl být účastníkem tohoto tendru, odmítl situaci komentovat.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen