Tchibo přibírá agenturu pro espresso Jihlavanky

V půlce prosince spustilo Tchibo kampaň na espresso Jihlavanky z dílny pražské pobočky slovenských Triad Advertising (viz M&M 51/52). Ani ne po měsíci ale Tchibo hledá contentovou agenturu, která by měla probíhající kampaň prohloubit – podle některých zdrojů bylo její spuštění uspěchané. „Výběrové řízení na contentovou agenturu pro značku Jihlavanka Espresso pro letošní rok právě probíhá, je uzavřené a jeho výsledek očekáváme do konce února,“ potvrdila mluvčí Tchiba Eva Kotýnková. Triad, který by měl být účastníkem tohoto tendru, odmítl situaci komentovat.

MAM_SOME_800x1068_cover-13

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-13

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mikroinfluenceři
fenomen
sparta_kybersikana

MAM Exkluzivně v časopise

David Suda
Ken Hughes
Young Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Oneplay