Reklama
Megaboard

Stop celebritám v PR

Prominenti v reklamě a PR nejsou garanty úspěchu, naopak. Jen deset procent respondentů v průzkumu německé agentury IMK reaguje na známé tváře pozitivně, a to rovnoměrně muži i ženy. Podle průzkumu testimonialy častěji prospívají samotným celebritám, daleko méně pak již samotnému produktu. Bezmála sedmdesát procent Němců odpovědělo, že slavná jména reklamu zajímavější nedělají.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV
Neziskovky

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále