Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Stop celebritám v PR

Prominenti v reklamě a PR nejsou garanty úspěchu, naopak. Jen deset procent respondentů v průzkumu německé agentury IMK reaguje na známé tváře pozitivně, a to rovnoměrně muži i ženy. Podle průzkumu testimonialy častěji prospívají samotným celebritám, daleko méně pak již samotnému produktu. Bezmála sedmdesát procent Němců odpovědělo, že slavná jména reklamu zajímavější nedělají.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu