Spořitelna vytvořila komunikační „supertým“

Česká spořitelna (ČS) vytvořila nový komunikační uzel Communications Hub, který má „propojit profesionály napříč bankou a využít mezioborového plánování a koordinace přes všechny komunikační kanály,“ jak uvedla Klára Pačesová z tiskového centra ČS. Tým čítající na 90 lidí má pokrýt spektrum marketingových aktivit včetně regionálního marketingu, sponzoringu, nadačních aktivit nebo programů společenské odpovědnosti. „Chceme mnohem víc využít veškerý potenciál a know-how, jež nabízejí naše komunikační týmy, a to ve stylu, obsahu i způsobu komunikace vůči všem cílovým skupinám,“ doplnila Pačesová. Změny v organizaci marketingové komunikace oznámila také ČSOB – str. 14.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)