Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spořitelna vytvořila komunikační „supertým“

Česká spořitelna (ČS) vytvořila nový komunikační uzel Communications Hub, který má „propojit profesionály napříč bankou a využít mezioborového plánování a koordinace přes všechny komunikační kanály,“ jak uvedla Klára Pačesová z tiskového centra ČS. Tým čítající na 90 lidí má pokrýt spektrum marketingových aktivit včetně regionálního marketingu, sponzoringu, nadačních aktivit nebo programů společenské odpovědnosti. „Chceme mnohem víc využít veškerý potenciál a know-how, jež nabízejí naše komunikační týmy, a to ve stylu, obsahu i způsobu komunikace vůči všem cílovým skupinám,“ doplnila Pačesová. Změny v organizaci marketingové komunikace oznámila také ČSOB – str. 14.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)