Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Škoda oslavila Vánoce speciálním spotem

Škoda Auto oslavila Vánoce a konec roku imageovou vánoční kampaní, která běžela na televizních stanicích a vybraných webech od Štědrého dne až do konce loňského roku. Nevytvářela ji však ani nová globální agentura Škody Auto Fallon, ani předchozí agentura Leagas & Delaney, ale komunikační agentura Intuo, která pro Škodu už delší dobu připravuje akční marketingové kampaně. Televizní spot se natáčel v Popovičkách u Prahy, režíroval ho Karel Janák v produkci Zoom film. Idea spotu vznikla na základě představení třetí generace modelu Škoda Fabia, který byl v polovině listopadu uveden na český trh. Tento model se objevuje také v reklamě. Spot se objevil v televizních stanicích skupiny Nova, Prima, Atmedia a v České televizi, dále pak na vybraných, zejména zpravodajských webech coby preroll video. Jako vhodná lokace byl pro účely natáčení vybrán dům v Popovičkách u Prahy, který podle zástupců Škody působil přes svůj moderní vzhled skromně a zabydleně a měl požadovanou atmosféru. Castingu se zúčastnilo 300 herců, z nichž si sedm zahrálo dospělé hlavní hrdiny, dva děti a jeden psa Raketu.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)