Škoda Auto oslavila Vánoce a konec roku imageovou vánoční kampaní, která běžela na televizních stanicích a vybraných webech od Štědrého dne až do konce loňského roku. Nevytvářela ji však ani nová globální agentura Škody Auto Fallon, ani předchozí agentura Leagas & Delaney, ale komunikační agentura Intuo, která pro Škodu už delší dobu připravuje akční marketingové kampaně. Televizní spot se natáčel v Popovičkách u Prahy, režíroval ho Karel Janák v produkci Zoom film. Idea spotu vznikla na základě představení třetí generace modelu Škoda Fabia, který byl v polovině listopadu uveden na český trh. Tento model se objevuje také v reklamě. Spot se objevil v televizních stanicích skupiny Nova, Prima, Atmedia a v České televizi, dále pak na vybraných, zejména zpravodajských webech coby preroll video. Jako vhodná lokace byl pro účely natáčení vybrán dům v Popovičkách u Prahy, který podle zástupců Škody působil přes svůj moderní vzhled skromně a zabydleně a měl požadovanou atmosféru. Castingu se zúčastnilo 300 herců, z nichž si sedm zahrálo dospělé hlavní hrdiny, dva děti a jeden psa Raketu.