Český reklamní trh v roce 2014 meziročně posílil o pět procent na téměř 66 miliard korun. Vyplývá to z monitoringu společnosti Admophere, která zachycuje výdaje zadavatelů do médií v ceníkových cenách. Z mediatypů nejvíce rostla televize, ve které zadavatelé utratili o 4 miliardy více než v roce 2013 (nárůst o 12 %). Jedním z hlavních důvodů byl návrat zadavatelů na TV Nova. O necelá čtyři procenta loni posílila i rozhlasová reklama. Displejová reklama monitorovaná v rámci projektu AdMonitoring meziročně stagnuje. Mírně poklesly výdaje do OOH a o tři procenta se snížily výdaje do tištěných médií. Největším inzerentem byla v loňském roce společnost Unilever, následovaná Lidlem a firmou Procter & Gamble. Z první desítky největších zadavatelů výrazněji omezil investice pouze zmíněný Procter & Gamble a Henkel, mírně i Sazka. Ostatní velcí inzerenti své výdaje v loňském roce navyšovali.