PR agentura AMI Communications ve výběrovém řízení obhájila account Raiffeisen stavební spořitelny, pro kterou pracovala od tendru z roku 2011. Aktuálního tendru se podle oficiální tiskové zprávy zúčastnilo „celkem pět předních českých PR agentur“.
„Návrh AMI nejlépe splňoval naše požadavky. Jejich strategie byla profesionálně zpracována, obsahovala kreativní a přitom efektivní a komplexní řešení,“ komentovala výsledek výběrového řízení tisková mluvčí spořitelny Jitka Jechová.
„Strategie, kterou jsme pro tento rok připravili, se určitě liší od těch z předchozích let. Mění se situace na trhu, mění se i potřeby klienta a také naše vlastní kompetence se stále rozšiřují. Dotkli jsme se v ní mnoha oblastí, o kterých nyní s klientem diskutujeme. Jednou z nich je i rozvinutí komunikace na sociálních sítích. Vybranými aktivitami bychom poté rádi oslovili opět B2B i B2C segment,“ přibližuje vítěznou strategii Monika Buřičová z AMI.
Výběrového řízení se podle Buřičové samozřejmě účastnil trojčlenný tým klíčových lidí, kteří poskytovali Raiffeisence servis doposud. K hromadným brainstormingům se ovšem připojili i kolegové z ostatních týmů. „Chceme znalost byznysu klienta obohatit o nový pohled z řad těch, kteří na jeho komunikaci běžně nepracují. To je velice podstatný moment celého procesu tvorby strategie. A na části věnované sociálním sítím a grafické podobě prezentace jsme spolupracovali s kolegy ze společností Digital Communications a Design Communications,“ přibližuje proces tendrování stávajícího klienta Buřičová.
Jaké další subjekty byly do tendru pozvány, nechce mluvčí Jechová v souladu s nepsanou tradicí finančního ústavu uvádět. „Vybírali jsme podle referencí i podle toho, jaké práce se nám líbily. Výběr samozřejmě omezovalo, pokud nějaká agentura pracovala pro konkurenci,“ vysvětluje.
PR tendrem Raiffeisen stavební spořitelna ukončila celou sérii výběrových řízení. Kreativní tendr vyhrála Saatchi & Saatchi, mediální account získala ZenithOptimedia.