Nejsledovanější skupinou televizních stanic v roce 2014 zůstala skupina Nova, která si oproti roku 2013 nepatrně polepšila a získala podíl na trhu 32 % v CS 15+ a 36% podíl u mladších diváků 15-54 let, na které prodává reklamu. U starších diváků se blízko za Novou drží stanice České televize (share 30 %), u mladších diváků je náskok Novy nad konkurencí výraznější. Meziročně nejvíce oslabily kanály ČT1 a ČT24, díky posílení ostatních stanic však zůstává sledovanost České televize meziročně stabilní. Třetí nejsilnější TV skupinou je Prima (share 22 %), která meziročně mírně oslabila. To je dáno poklesem hlavní Primy a Primy Cool. TV Barrandov mírně povyrostla na 4,6 % a Atmedia na 3,9 %. K nejsledovanějším pořadům loňského roku patřily seriály Ordinace v růžové zahradě (Nova), Případy prvního oddělení (ČT1), Doktoři z Počátků (Nova), Vinaři (Prima) či Televizní noviny na Nově.