Reklama
Megaboard

Prvenství ve sledovanosti si udržela Nova

Nejsledovanější skupinou televizních stanic v roce 2014 zůstala skupina Nova, která si oproti roku 2013 nepatrně polepšila a získala podíl na trhu 32 % v CS 15+ a 36% podíl u mladších diváků 15-54 let, na které prodává reklamu. U starších diváků se blízko za Novou drží stanice České televize (share 30 %), u mladších diváků je náskok Novy nad konkurencí výraznější. Meziročně nejvíce oslabily kanály ČT1ČT24, díky posílení ostatních stanic však zůstává sledovanost České televize meziročně stabilní. Třetí nejsilnější TV skupinou je Prima (share 22 %), která meziročně mírně oslabila. To je dáno poklesem hlavní Primy a Primy Cool. TV Barrandov mírně povyrostla na 4,6 % a Atmedia na 3,9 %. K nejsledovanějším pořadům loňského roku patřily seriály Ordinace v růžové zahradě (Nova), Případy prvního oddělení (ČT1), Doktoři z Počátků (Nova), Vinaři (Prima) či Televizní noviny na Nově.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále