Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prvenství ve sledovanosti si udržela Nova

Nejsledovanější skupinou televizních stanic v roce 2014 zůstala skupina Nova, která si oproti roku 2013 nepatrně polepšila a získala podíl na trhu 32 % v CS 15+ a 36% podíl u mladších diváků 15-54 let, na které prodává reklamu. U starších diváků se blízko za Novou drží stanice České televize (share 30 %), u mladších diváků je náskok Novy nad konkurencí výraznější. Meziročně nejvíce oslabily kanály ČT1ČT24, díky posílení ostatních stanic však zůstává sledovanost České televize meziročně stabilní. Třetí nejsilnější TV skupinou je Prima (share 22 %), která meziročně mírně oslabila. To je dáno poklesem hlavní Primy a Primy Cool. TV Barrandov mírně povyrostla na 4,6 % a Atmedia na 3,9 %. K nejsledovanějším pořadům loňského roku patřily seriály Ordinace v růžové zahradě (Nova), Případy prvního oddělení (ČT1), Doktoři z Počátků (Nova), Vinaři (Prima) či Televizní noviny na Nově.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)