Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Potvrzeno: Makro s Kaspenem

Výběrové řízení na strategickou a kreativní agenturu společnosti Makro Cash & Carry ČR vyhrála agentura Kaspen/Jung von Matt. M&M to sdělil manažer komunikace Makra Ivan Tučník. Potvrdil tak tip, který náš časopis zveřejnil poprvé začátkem listopadu 2014. V tříkolovém výběrovém řízení se rozhodovalo mezi osmi agenturami, do finále postoupila podle informací M&M ještě WMC/Grey. Výběr probíhal od srpna do prosince 2014. Kaspen bude pokračovat v kreativním konceptu, který navazuje na značku Vy & Makro. Ten firma představila na jaře loňského roku. „Značku Makro budeme i nadále profilovat jako partnera pro nezávislé podnikání,“ říká Marcela Syrovátková, head of branding Makra. Dalším úkolem nové agentury bude podle ní prezentace posunu Makra směrem k novým formám přímé distribuce a e-commerce nebo komunikace nového vzdělávacího centra, které Makro v březnu otevře v pražských Stodůlkách.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)