Výběrové řízení na strategickou a kreativní agenturu společnosti Makro Cash & Carry ČR vyhrála agentura Kaspen/Jung von Matt. M&M to sdělil manažer komunikace Makra Ivan Tučník. Potvrdil tak tip, který náš časopis zveřejnil poprvé začátkem listopadu 2014. V tříkolovém výběrovém řízení se rozhodovalo mezi osmi agenturami, do finále postoupila podle informací M&M ještě WMC/Grey. Výběr probíhal od srpna do prosince 2014. Kaspen bude pokračovat v kreativním konceptu, který navazuje na značku Vy & Makro. Ten firma představila na jaře loňského roku. „Značku Makro budeme i nadále profilovat jako partnera pro nezávislé podnikání,“ říká Marcela Syrovátková, head of branding Makra. Dalším úkolem nové agentury bude podle ní prezentace posunu Makra směrem k novým formám přímé distribuce a e-commerce nebo komunikace nového vzdělávacího centra, které Makro v březnu otevře v pražských Stodůlkách.