Potvrzeno: Makro s Kaspenem

Výběrové řízení na strategickou a kreativní agenturu společnosti Makro Cash & Carry ČR vyhrála agentura Kaspen/Jung von Matt. M&M to sdělil manažer komunikace Makra Ivan Tučník. Potvrdil tak tip, který náš časopis zveřejnil poprvé začátkem listopadu 2014. V tříkolovém výběrovém řízení se rozhodovalo mezi osmi agenturami, do finále postoupila podle informací M&M ještě WMC/Grey. Výběr probíhal od srpna do prosince 2014. Kaspen bude pokračovat v kreativním konceptu, který navazuje na značku Vy & Makro. Ten firma představila na jaře loňského roku. „Značku Makro budeme i nadále profilovat jako partnera pro nezávislé podnikání,“ říká Marcela Syrovátková, head of branding Makra. Dalším úkolem nové agentury bude podle ní prezentace posunu Makra směrem k novým formám přímé distribuce a e-commerce nebo komunikace nového vzdělávacího centra, které Makro v březnu otevře v pražských Stodůlkách.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC