Kdy se zbývající Mangaloo bary přejmenují na Ugo a jaké jsou priority značky Ugo pro tento rok?
Od února již celá síť bude fungovat pod značkou Ugo. Prioritou je pak rozšiřování celé sítě. U Ugo barů se soustředíme především na rozvoj prostřednictvím franšízových poboček, Ugovy salaterie budeme i nadále rozšiřovat vlastními silami. Důležitý je pro nás i růst nabídky produktů a letos bychom také chtěli značku připravit na expanzi do zahraničí.
A hlavní komunikační kanál pro Ugo?
Především on-line, kam budeme i nejvíce investovat. Chceme zákazníkům v on-line prostředí nabídnout aktivity a informace, které je budou bavit a zajímat.
Poptávka po zdravých nealko nápojích roste u nás i v zahraničí. Co ji ale žene kupředu?
Lidé si už dobře uvědomují, že pití, stejně jako jídlo, má velký vliv na to, jak se cítí. My tento trend rozhodně podporujeme i díky tomu, že zákazník u nás vidí naprosto přesně, z čeho se jeho nápoj nebo salát skládá. A samozřejmě tuto výhodu akcentujeme v oblasti marketingu, protože cítíme, že je to konkurenční výhoda, která zákazníky přitahuje.
Roste i poptávka po balených šťávách, alternativě ke krabicovému džusu?
Lahvičkám se daří slušně. Budujeme distribuční síť a podařilo se nám získat zajímavá referenční místa v různých segmentech, např. v Globusu, síti obchodů Sklizeno nebo třeba v restauracích Colloseum. Myslíme si, že při kvalitě šťávy je její cena nastavena správně. Nelze ji srovnávat s pasterovanými produkty, které jsou často vyráběné z koncentrátů, to znamená dvakrát tepelně upravené. Rozdíl je deset až dvacet korun na litr. Naše paskalizované šťávy, tzn. ošetřené pod vysokým tlakem, vám v chladu vydrží i měsíc.
Potenciál má i prodej dětských nápojů, budou-li zcela bez cukrů.
Maminky s dětmi jsou významnou skupinou mezi našimi zákazníky a určitě se jim v budoucnu budeme věnovat aktivněji. I teď jsou ale v podstatě všechny naše produkty vyjma některých salátů vhodné pro děti.
Věra Škopková, manažerka marketingu, Ugo trade