Reklama
Megaboard

PepsiCo se brání kvůli palmám

Společnost PepsiCo, do jejíhož portfolia patří také chipsy Doritos, se brání útoku aktivistické skupiny SumOfUs, která ji atakovala prostřednictvím sociálních sítí parodickým spotem právě kvůli chipsům, u nichž společnost používá při výrobě palmový olej. I když se společnost zavázala ke krokům, které mají napomoci vymizení palem z určitých oblastí kvůli kácení pralesů, aktivisté se do ní obouvají dál. Spot s názvem A Cheesy Love Story se objevil na internetu 13. ledna a za čtyři dny dosáhl téměř 1 milionu zhlédnutí.

null

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále