Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PepsiCo se brání kvůli palmám

Společnost PepsiCo, do jejíhož portfolia patří také chipsy Doritos, se brání útoku aktivistické skupiny SumOfUs, která ji atakovala prostřednictvím sociálních sítí parodickým spotem právě kvůli chipsům, u nichž společnost používá při výrobě palmový olej. I když se společnost zavázala ke krokům, které mají napomoci vymizení palem z určitých oblastí kvůli kácení pralesů, aktivisté se do ní obouvají dál. Spot s názvem A Cheesy Love Story se objevil na internetu 13. ledna a za čtyři dny dosáhl téměř 1 milionu zhlédnutí.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)