Začátkem února spustí mobilní operátor T-Mobile novou kampaň s hercem Ivanem Trojanem, tentokrát v podobě tajného agenta. Po jeho boku se nově objeví herečka Kristýna Svarinská. Na internetu odstartuje nová reklama 2. února, v televizi poběží od 6. února. Kampaň, zahrnující televizi, on-line, outdoor, tisk, BTL a sociální sítě připravují stávající reklamní partneři: Kreativní koncept má na starost Saatchi & Saatchi, on-line aktivity OgilvyOne, sociální sítě agentura Bubble, BTL a retail agentury Klan a Proboston Creative a média plánuje a nakupuje MediaCom Praha. Spoty režíruje opět Jakub Kohák v produkci Love Savage. Téma kampaně T-Mobile zatím nezveřejnil, nicméně i letos přetrvává jeho zaměření na mobilní internet.
„Vedeme v zákaznících“
Internet v mobilu si u T-Mobilu v současnosti pořídilo zhruba 2,4 milionu uživatelů mobilních telefonů, přibližně 448 tisíc používá internet na cesty. Počet mobilních zákazníků s tarifem dosahuje 3,5 milionu, počet mobilních zákazníků s předplacenou kartou 2,5 milionu. „Rosteme v segmentech, které jsou pro nás důležité, a zůstáváme lídrem v počtu zákazníků,“ uvedl minulý týden na setkání s novináři generální ředitel T-Mobilu Milan Vašina.
„My v on-line vysílání“
Mobilní operátor O2 chce letos zdvojnásobit své investice do mobilní sítě LTE. Zhruba do dubna chce O2 pokrýt celou velkou Prahu a Brno, v dubnu budou pokryty rovněž nově otevírané stanice metra na trase A. V komunikaci klade O2 zatím důraz na O2 TV a internetové televizní vysílání, jehož je podle svých zástupců největším provozovatelem
Mobilní operátor Vodafone v současnosti připravuje druhou fázi své B2B kampaně k řešení mobilní a pevné linky pro malé a střední firmy OneNet. I v této fázi budou podle informací M&M vystupovat konkrétní firmy, které toto řešení využívají. Nová jarní kampaň Vodafonu je zatím ve stadiu zrodu.
T-Mobile chystá další kampaň s Ivanem Trojanem, který se nově promění v tajného agenta. Vodafone momentálně připravuje druhou fázi kampaně OneNet.