Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Operátoři si věří v internetu

Začátkem února spustí mobilní operátor T-Mobile novou kampaň s hercem Ivanem Trojanem, tentokrát v podobě tajného agenta. Po jeho boku se nově objeví herečka Kristýna Svarinská. Na internetu odstartuje nová reklama 2. února, v televizi poběží od 6. února. Kampaň, zahrnující televizi, on-line, outdoor, tisk, BTL a sociální sítě připravují stávající reklamní partneři: Kreativní koncept má na starost Saatchi & Saatchi, on-line aktivity OgilvyOne, sociální sítě agentura Bubble, BTL a retail agentury KlanProboston Creative a média plánuje a nakupuje MediaCom Praha. Spoty režíruje opět Jakub Kohák v produkci Love Savage. Téma kampaně T-Mobile zatím nezveřejnil, nicméně i letos přetrvává jeho zaměření na mobilní internet.

„Vedeme v zákaznících“

Internet v mobilu si u T-Mobilu v současnosti pořídilo zhruba 2,4 milionu uživatelů mobilních telefonů, přibližně 448 tisíc používá internet na cesty. Počet mobilních zákazníků s tarifem dosahuje 3,5 milionu, počet mobilních zákazníků s předplacenou kartou 2,5 milionu. „Rosteme v segmentech, které jsou pro nás důležité, a zůstáváme lídrem v počtu zákazníků,“ uvedl minulý týden na setkání s novináři generální ředitel T-Mobilu Milan Vašina.

„My v on-line vysílání“

Mobilní operátor O2 chce letos zdvojnásobit své investice do mobilní sítě LTE. Zhruba do dubna chce O2 pokrýt celou velkou Prahu a Brno, v dubnu budou pokryty rovněž nově otevírané stanice metra na trase A. V komunikaci klade O2 zatím důraz na O2 TV a internetové televizní vysílání, jehož je podle svých zástupců největším provozovatelem

Reklama
MMcite

Mobilní operátor Vodafone v současnosti připravuje druhou fázi své B2B kampaně k řešení mobilní a pevné linky pro malé a střední firmy OneNet. I v této fázi budou podle informací M&M vystupovat konkrétní firmy, které toto řešení využívají. Nová jarní kampaň Vodafonu je zatím ve stadiu zrodu.



T-Mobile chystá další kampaň s Ivanem Trojanem, který se nově promění v tajného agenta. Vodafone momentálně připravuje druhou fázi kampaně OneNet.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)