Nike vytvořil sto spotů, ušitých na míru běžcům

Firma Nike se rozhodla potěšit americké a kanadské běžce a donutit je překonat jejich traťové rekordy. K tomu účelu vytvořila sto tisíc personalizovaných animovaných spotů, ušitých na míru konkrétním městům, klimatickým podmínkám a sportovním aktivitám, které uživatelé Nike+ vyvíjejí. Sesbíraná data slouží jako podklad pro minutový animovaný spot, na který dostane každý člen Nike+ vlastní odkaz. Design vytvořil francouzský ilustrátor a režisér McBess.

null

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard