Reklama
Megaboard

Nesehnutí stále proti sexismu

Brněnská nezisková organizace Nesehnutí uspořádala ve čtvrtek 22. ledna v Brně konferenci „Jak posuzovat sexistickou reklamu“. Na toto téma zde měly vystoupit například první náměstkyně ministra kultury Kateřina Kalistová, ředitelka slovenské Rady pre reklamu Eva Rajčáková či Traude Kogojová, která je jednou ze zakladatelek vídeňské Watchgroup proti sexistické reklamě.

null

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále