Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Morálka na kolenou

Prodejce zbraní Zelený sport z Vysokého Mýta se svou reklamou „S holýma rukama můžete být brzy na kolenou“ je nej- úspěšnějším malým zadavatelem reklamy měsíce ledna z jednoduchého důvodu – o jeho inzerátu na poloautomatické pušky se dozvědělo nejvíc lidí. Všechny ty problémy – jako je zneužití fotky popravovaného člověka, autorská práva k fotce, vyšetřování policie i morální aspekty parazitování jejich reklamy na něčem takovém – to jsou všechno rizika zadavatele, která musí zakalkulovat jako riziko podnikání. Malý zadavatel nemá mnoho možností. Buď udělá ve svém malém budgetu krotký inzerát, o kterém se nikdo nedozví, nebo riskne podobnou věc, a pak ať to soudí příslušné orgány. Ale proč to máme soudit my v reklamní branži? Nebuďme tak pokrytečtí, abychom neuznali, že ta reklama fungovala. Fungovala jim, a já jim stejně tak přeju navýšení prodeje coby marketingový expert, jako tučnou pokutu coby občan. Není hřích mít různý pohled na práci a na život – je větší hřích tvářit se, že to tak nemáme pořád.

null

Jakub Horák, producent

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)