Matrace mění logo

Český výrobce matrací Gumotex matrace mění svůj název. Od začátku letošního roku se společnost jmenuje Moravia Comfort. Spolu s přejmenováním došlo i ke změně loga společnosti. Samotný rebranding provede společnost postupnými kroky. Letošní rok tak bude přechodným obdobím, kdy se bude využívat v interní a externí komunikaci původní i nový logotyp. Změna názvu a designu značky se bude implementovat do interních a obchodních materiálů, reklamních tiskovin a v prodejních místech. V průběhu roku je navíc plánována celá řada marketingových aktivit, zaměřených na představení produktových benefitů spotřebitelům.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia