Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketing Microsoftu hledí hlavně na data

O tom, jak marketing pracuje s daty ve společnosti Microsoft, promluvil minulý týden na snídaňovém setkání Marketingového institutu v Praze i Petr Reguli, marketingový manažer společnosti pro malé a střední firmy. Data jsou podle něj pro lidi z branže tou nejcennější komoditou, a pokud je marketéři umějí správně používat, nemusejí se obávat o své postavení ve firmě. Podle Reguliho může marketingu práci s daty značně usnadnit používání kontingenčních tabulek a průřezů v Excelu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)