Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mailing se brání spamu. Jak?

Navázáním vzájemné spolupráce se dvojice firem rozhodla vylepšit pověst e-mailingového marketingu – Mailkit reklamní e-maily rozesílá a Excello vyvíjí antispamové filtry. Jejich vzájemná kooperace tak usnadní práci oběma stranám, a navíc zvýší důvěryhodnost e-mailingu jako komunikačního kanálu.

Reputace je jen jedna

Pro jednatele Mailkitu Jakuba Olexu je základem spolupráce snaha o dobrou reputaci. „Zákazník nám zadá rozeslat kampaň. Ještě než vyrazí do světa, projde náš člověk seznam příjemců, obsah mailu a posoudí celou kampaň. Tento proces potřebujeme maximálně automatizovat a zpřesnit.“

V ten moment přichází čas na antispamový filtr Virusfree od společnosti Excello. „My dodáme analýzu seznamu příjemců, která upozorní na možné problémy – kvůli vysokému počtu odhlášení, neexistujícím nebo generickým adresám pak kampaň můžeme neschválit,“ doplňuje druhou fázi Tomáš Charvát, jednatel Excella.

Reklama
Know

Informace o hlášení spamu se dostanou zpět do Mailkitu, který díky nim může efektivněji čistit seznamy příjemců. „Zajistíme tak, že naši zákazníci nebudou své příjemce obtěžovat a že míra doručení bude vždy na nejvyšší úrovni,“ vysvětluje Olexa.

Zaručuje podobná pečlivost vyšší míru proklikovosti? „Tak jednoduše se neprojevuje, ale dosáhne na vyšší delivery rate. Ale i open rate bude vyšší, protože maily dorazí tam, kam mají. Úspěch mailu ale závisí hlavně na profesionalitě jeho přípravy a použitém marketingovém řešení. Bohužel hodně českých, a i velkých firem bombarduje denně miliony svých klientů stále stejnými nesmysly. A to jim potřebné výsledky určitě nezaručí,“ zmiňuje Olexa.

A pomáhá přijetí kvalitnější obsah e-mailu? „Faktorů, které ovlivňují úspěšnost mailingu, je celá řada. Základem je personalizovaný obsah, o který má příjemce zájem, a tudíž ho obratem nesmaže jako spam,“ říká Charvát. Spolupráce obou subjektů byla zahájena na konci minulého roku, nyní končí testovací provoz. text Jan Brychta


Detekce spamu je složitá. E-mail je potřeba rozebrat na prvočlánky, které se posuzují v kombinacích a trendech, podle nichž jsou klasifikovány.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)