Mailing se brání spamu. Jak?

Navázáním vzájemné spolupráce se dvojice firem rozhodla vylepšit pověst e-mailingového marketingu – Mailkit reklamní e-maily rozesílá a Excello vyvíjí antispamové filtry. Jejich vzájemná kooperace tak usnadní práci oběma stranám, a navíc zvýší důvěryhodnost e-mailingu jako komunikačního kanálu.

Reputace je jen jedna

Pro jednatele Mailkitu Jakuba Olexu je základem spolupráce snaha o dobrou reputaci. „Zákazník nám zadá rozeslat kampaň. Ještě než vyrazí do světa, projde náš člověk seznam příjemců, obsah mailu a posoudí celou kampaň. Tento proces potřebujeme maximálně automatizovat a zpřesnit.“

V ten moment přichází čas na antispamový filtr Virusfree od společnosti Excello. „My dodáme analýzu seznamu příjemců, která upozorní na možné problémy – kvůli vysokému počtu odhlášení, neexistujícím nebo generickým adresám pak kampaň můžeme neschválit,“ doplňuje druhou fázi Tomáš Charvát, jednatel Excella.

Informace o hlášení spamu se dostanou zpět do Mailkitu, který díky nim může efektivněji čistit seznamy příjemců. „Zajistíme tak, že naši zákazníci nebudou své příjemce obtěžovat a že míra doručení bude vždy na nejvyšší úrovni,“ vysvětluje Olexa.

Zaručuje podobná pečlivost vyšší míru proklikovosti? „Tak jednoduše se neprojevuje, ale dosáhne na vyšší delivery rate. Ale i open rate bude vyšší, protože maily dorazí tam, kam mají. Úspěch mailu ale závisí hlavně na profesionalitě jeho přípravy a použitém marketingovém řešení. Bohužel hodně českých, a i velkých firem bombarduje denně miliony svých klientů stále stejnými nesmysly. A to jim potřebné výsledky určitě nezaručí,“ zmiňuje Olexa.

A pomáhá přijetí kvalitnější obsah e-mailu? „Faktorů, které ovlivňují úspěšnost mailingu, je celá řada. Základem je personalizovaný obsah, o který má příjemce zájem, a tudíž ho obratem nesmaže jako spam,“ říká Charvát. Spolupráce obou subjektů byla zahájena na konci minulého roku, nyní končí testovací provoz. text Jan Brychta


Detekce spamu je složitá. E-mail je potřeba rozebrat na prvočlánky, které se posuzují v kombinacích a trendech, podle nichž jsou klasifikovány.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345