Loosers pro Linku bezpečí

Kreativní agentura Loosers připravila ve spolupráci s Erou,obchodní značkou Československé obchodní banky, digitální kampaň pro Linku bezpečí, která poskytuje jedinou celostátní bezplatnou nonstop krizovou linku proděti. Linka bezpečí je z více než 50 % závislá na podpoře firemních a individuálních dárců. Cílem kampaně je proto připomenout důležitost a jedinečnost této služby, oslovit dárce z řad veřejnosti, a zajistit tak, aby tu služba mohla být pro všechny děti, které její pomoc potřebují nebo mohou potřebovat. Kampaň využívá v Čechách zatím ne příliš známý facebookový nástroj – tlačítko Koupit teď. Proklik přes toto tlačítko a netradičně pojaté bannery vede na microsite klikniadarujlince.cz, kde mohou potenciální dárci přispět na chod Linky bezpečí, a podpořit tak nejen další dětské příběhy s dobrým koncem, ale darem na správnou věc udělat radost i sobě.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen