Kreativní agentura Loosers připravila ve spolupráci s Erou,obchodní značkou Československé obchodní banky, digitální kampaň pro Linku bezpečí, která poskytuje jedinou celostátní bezplatnou nonstop krizovou linku proděti. Linka bezpečí je z více než 50 % závislá na podpoře firemních a individuálních dárců. Cílem kampaně je proto připomenout důležitost a jedinečnost této služby, oslovit dárce z řad veřejnosti, a zajistit tak, aby tu služba mohla být pro všechny děti, které její pomoc potřebují nebo mohou potřebovat. Kampaň využívá v Čechách zatím ne příliš známý facebookový nástroj – tlačítko Koupit teď. Proklik přes toto tlačítko a netradičně pojaté bannery vede na microsite klikniadarujlince.cz, kde mohou potenciální dárci přispět na chod Linky bezpečí, a podpořit tak nejen další dětské příběhy s dobrým koncem, ale darem na správnou věc udělat radost i sobě.