Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Loosers pro Linku bezpečí

Kreativní agentura Loosers připravila ve spolupráci s Erou,obchodní značkou Československé obchodní banky, digitální kampaň pro Linku bezpečí, která poskytuje jedinou celostátní bezplatnou nonstop krizovou linku proděti. Linka bezpečí je z více než 50 % závislá na podpoře firemních a individuálních dárců. Cílem kampaně je proto připomenout důležitost a jedinečnost této služby, oslovit dárce z řad veřejnosti, a zajistit tak, aby tu služba mohla být pro všechny děti, které její pomoc potřebují nebo mohou potřebovat. Kampaň využívá v Čechách zatím ne příliš známý facebookový nástroj – tlačítko Koupit teď. Proklik přes toto tlačítko a netradičně pojaté bannery vede na microsite klikniadarujlince.cz, kde mohou potenciální dárci přispět na chod Linky bezpečí, a podpořit tak nejen další dětské příběhy s dobrým koncem, ale darem na správnou věc udělat radost i sobě.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)