Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

K nákupu vede šest obrázků

U spontánních nákupů na internetu je rozhodující optika a dobrý vnitřní pocit při prohlížení zboží, uvádí studie institutu Labors Medienforschung der Hochschule Offenburg, který si nechala zpracovat společnost Burda Direct. Nakupujícím stačí maximálně šest obrázků k tomu, aby učinili rozhodnutí: vložili zboží do košíku nebo e-shop opustili. V první, orientační fázi pomáhají nakupujícím obrázky větších formátů, při vyhledávání produktů pak vyžadují čitelnou a barevně zvýrazněnou cenu. Rozdíly se ukázaly i při vnímání zobrazení zboží ženami a muži. Zatímco ženy posuzovaly estetickou stránku, muži se rozhodovali čistě podle ceny.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)