K nákupu vede šest obrázků

U spontánních nákupů na internetu je rozhodující optika a dobrý vnitřní pocit při prohlížení zboží, uvádí studie institutu Labors Medienforschung der Hochschule Offenburg, který si nechala zpracovat společnost Burda Direct. Nakupujícím stačí maximálně šest obrázků k tomu, aby učinili rozhodnutí: vložili zboží do košíku nebo e-shop opustili. V první, orientační fázi pomáhají nakupujícím obrázky větších formátů, při vyhledávání produktů pak vyžadují čitelnou a barevně zvýrazněnou cenu. Rozdíly se ukázaly i při vnímání zobrazení zboží ženami a muži. Zatímco ženy posuzovaly estetickou stránku, muži se rozhodovali čistě podle ceny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia