James Bond cestovního pojištění

 

 

Sláva pojišťovně za snahu nepoužít uniformní stock fotografii. Teď už jen doufat, že se klienti nevrhnou bezhlavě do popíjení martini a zběsilých akcí na horách nebo s přihlížejícími obdivovatelkami.

null

Pavel Flégl, kreativní ředitel, Bistro Agency

 

 

Je pro mě těžké přijít na to, co mi chtějí nabídnout. Nejslavnější agent odvádí mou pozornost od produktu: „Proč by někdo pojišťoval fiktivního agenta? A proč by se vlastně agent pojišťoval, když ze všeho vždycky v pohodě vyvázne? Je to na extrémní sporty?“

null

René Jež, partner, FlemediaPojišťovna

 

  

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard