Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak internetovou populaci poslouchají psi

Říká se, že pes je nejlepší přítel člověka. To asi také vysvětluje fakt, že každý druhý člověk internetové populace psa vlastní a každý čtvrtý ho sice nemá, ale chtěl by ho mít. Psa si pořizují více ženy než muži. Má ho zhruba polovina žen, zatímco mužů asi jedna třetina. Nejčastěji si ho pořizují lidé ve věku od 35 do 54 let. Určitou roli v tomto věku mohou sehrát děti a jejich touha po zvířeti. Převážná většina majitelů psů hodnotní svého čtyřnohého kamaráda jako vychovaného, který poslouchá na slovo. Každá pátá žena souhlasí s výrokem, že pes ji osobně neposlouchá, ale někoho z rodiny ano. Každý třináctý muž se ztotožňuje s tím, že jeho pes neposlouchá a dělá si, co chce. Kuriózním případem, proč pes neposlouchá je, že neslyší, má svoji hlavu nebo že poslechne, ale musí mít na to náladu.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)