Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hyundai zkouší nový formát

Společnost Hyundai Motor Czech od 15. ledna využívá novou formu sponzoringu na TV Nova, kterou je speciální injektáž v relaci Počasí. V injektáži je komunikovaný produkt zakomponován v rámci infotainmentu s meteorologickými údaji. Inovativní prvek v komunikaci je možný díky využití nových technologií, které televize Nova zařadila v rámci modernizace zpravodajského studia loni na jaře. „Hyundai je prvním zadavatelem, který tuto službu po jejím spuštění od začátku roku využije. S dalšími klienty nyní jednáme,“ uvedl obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu