Hyundai zkouší nový formát

Společnost Hyundai Motor Czech od 15. ledna využívá novou formu sponzoringu na TV Nova, kterou je speciální injektáž v relaci Počasí. V injektáži je komunikovaný produkt zakomponován v rámci infotainmentu s meteorologickými údaji. Inovativní prvek v komunikaci je možný díky využití nových technologií, které televize Nova zařadila v rámci modernizace zpravodajského studia loni na jaře. „Hyundai je prvním zadavatelem, který tuto službu po jejím spuštění od začátku roku využije. S dalšími klienty nyní jednáme,“ uvedl obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist