Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hornbach hledá Mistra Kutila

Až do 8. února probíhá registrace do dalšího ročníku soutěže Mistr Kutil, kterou pro ČR i Slovensko pořádá společnost Hornbach. Firma jejím prostřednictvím buduje pozitivní vztah a sympatie ke své značce a nabízí vizibilitu i mediálním partnerům akce, kterými jsou opět Blesk Hobby a web Českýkutil.cz. Registrace do soutěže je podpořena PR aktivitami, inzercí, outdoorem a on-line kampaní. Finále se uskuteční 7. března v projektovém marketu Hornbach v Čestlicích, vítězové si odnesou finanční poukazy na nákup v prodejnách Hornbach.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)