GE Money Bank využila začátek roku 2015 k propagaci nového běžného účtu Genius bene+, na nějž upozorňovala teaserem už ke konci minulého roku. Klienty láká na měsíční odměnu ve výši 50 korun, již bez rozdílu připíše každému uživateli, kterému bude na zmíněný účet připsáno alespoň 15 tisíc korun a měsíčně utratí prostřednictvím debetní karty minimálně 5 tisíc korun.
V hlavní roli reklamní kampaně je opět kocour, který ve spotu vysílaném na stanicích televizních skupin Nova a Prima tentokrát zavítal s „páníčkem“ na bowling. Kromě TV podpory je kampaň k vidění v pražském metru, na bankomatech a také v on-linu. Součástí marketingové podpory jsou rovněž regionální eventy poblíž poboček banky v desítkách českých měst, v nichž bude promotér převlečený za kocoura rozdávat padesátikorunové mince. Za kreativou stojí reklamní agentura Labstore – dříve Taxi Praha (součást skupiny WPP). Spot režíroval Daniel Růžička.
Podle Miroslavy Misíkové, která je v GE Money Bank zodpovědná za marketingovou komunikaci, se banka v nadcházejícím období plánuje intenzivně věnovat on-linu – konkrétně multiscreeningu a také výkonnostnímu marketingu, jenž se zaměřuje nejčastěji na výkon v podobě konverze (např. vyplnění formuláře pro objednávku nebo přihlášení se k odběru newsletteru).
Rozlučka se Starcomem
Koncem loňského roku uzavřela GE tendr na mediální plánování, jehož výsledkem je ukončení spolupráce s agenturou Starcom. Výběrové řízení vyhrály agentury OMD, která bude nakupovat televizi, a METS (součást skupiny GroupM), jež bude mít na starost ostatní média a strategické plánování.
I nový běžný účet Genius Bene+ propaguje vycvičený kocour.