Ferrero zvolilo reklamku

Brandrepublic

Výrobce cukrovinek Ferrero, pod kterého spadají značky jako Ferrero Rocher, Nutella nebo Tic Tac, si pro bonbony Raffaello vybral reklamní agenturu Karmarama. Hodnota zakázky by měla dosáhnout dvou milionů liber. Do finále výběrového řízení se probojovaly čtyři agentury, na jeho průběh dohlížela společnost Roth Observatory. Karmarama bude mít za úkol vytvořit televizní spot a starat se o internetové aktivity a účty na sociálních médiích. Ferrero dále využívá globálních služeb Omnicom Media Group pro nákup a plánování médií, jejichž objem činí kolem 72 milionů liber.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba