Ferrero zvolilo reklamku

Brandrepublic

Výrobce cukrovinek Ferrero, pod kterého spadají značky jako Ferrero Rocher, Nutella nebo Tic Tac, si pro bonbony Raffaello vybral reklamní agenturu Karmarama. Hodnota zakázky by měla dosáhnout dvou milionů liber. Do finále výběrového řízení se probojovaly čtyři agentury, na jeho průběh dohlížela společnost Roth Observatory. Karmarama bude mít za úkol vytvořit televizní spot a starat se o internetové aktivity a účty na sociálních médiích. Ferrero dále využívá globálních služeb Omnicom Media Group pro nákup a plánování médií, jejichž objem činí kolem 72 milionů liber.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345