Modelka Taťána Kuchařová je v poslední době univerzální tváří reklamy. Výtečně se hodí ve spojení se značkou Dermacol, s níž spolupracuje dlouhodobě, vloni si ji pro běžeckou kolekci vypůjčila společnost Adidas a ke konci roku alternativní dodavatel energie Europe Easy Energy.
Imageovou kampaní chce společnost rozšířit povědomí o značce a „propojit dodavatele energie s energií člověka, a tím podpořit pozitivní emoce k tomuto tématu“, jak uvedl Michal Navrátil, který je ve společnosti zodpovědný za marketing.
Podobný cíl si vytyčil konkurenční ČEZ před více než rokem. Ve srovnání s European Easy Energy se mu však podařilo vystihnout tuto myšlenku v reklamě podstatně lépe. Jejím klíčovým sdělením bylo „Naše energie je až na druhém místě. Protože na prvním je ta vaše“ a doprovázel jej exekučně velmi dobře zpracovaný emotivní spot.
European Easy Energy postavila reklamu na třech spotech s tématy sport, relax a work. Kromě televize se kampaň objeví také v tisku, on-linu a OOH. Za nápadem a natočením televizních spotů stojí společnost Boogie Films. Spoty režíroval Maxmilián Turek.