Doritos dostala úder

Advertising Age

Aktivistická společnost Sum of Us natočila spot, který ostře kritizuje firmu PepsiCo. Spot se přitom tváří jako klasická reklama natočená s cílem zabodovat v soutěži Crash the Super Bowl značky Doritos, kterou PepsiCo vlastní. (Doritos v této soutěži vyzývá lidi, aby zkusili natočit svou vlastní reklamu propagující tuto značku, s tím, že vítěznou odvysílá ve finále Super Bowlu.) Spot ale končí šokující pointou, že PepsiCo ničí deštné pralesy kvůli nadměrné produkci palmového oleje.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist