Dobrý dárek? Střílení

Jaké dárky nakupovali zákazníci slevových serverů na Štědrý den v roce 2013 a jaké loni? Podle slevového serveru Pepa.cz se v roce 2013 nejvíc prodávaly vstupenky do 5D kina, pobyty, příspěvek na charitu a dárkové poukázky, loni byl největší zájem o vouchery zaměřené na služby. Nejprodávanějšími byly vyhlídkové plavby po Praze s rautem, celodenní vstup do světa Lvíček v Plzni a střílení z devíti nebo jedenácti druhů zbraní. Nejsilnějším dnem byl z hlediska tržeb 23. prosinec. Podle vývoje prodejů voucherů hodinu po hodině nakupují lidé na Štědrý den nejvíc od 9 do 11 hodin ráno a od 14 do 16 hodin odpoledne. Po 18. hodině, kdy většina českých rodin zasedne ke štědrovečerní večeři, pak počet prodaných voucherů strmě klesá. Pepa.cz očekával na Štědrý den tržby okolo 1,5 milionu Kč.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard