Dobrý dárek? Střílení

Jaké dárky nakupovali zákazníci slevových serverů na Štědrý den v roce 2013 a jaké loni? Podle slevového serveru Pepa.cz se v roce 2013 nejvíc prodávaly vstupenky do 5D kina, pobyty, příspěvek na charitu a dárkové poukázky, loni byl největší zájem o vouchery zaměřené na služby. Nejprodávanějšími byly vyhlídkové plavby po Praze s rautem, celodenní vstup do světa Lvíček v Plzni a střílení z devíti nebo jedenácti druhů zbraní. Nejsilnějším dnem byl z hlediska tržeb 23. prosinec. Podle vývoje prodejů voucherů hodinu po hodině nakupují lidé na Štědrý den nejvíc od 9 do 11 hodin ráno a od 14 do 16 hodin odpoledne. Po 18. hodině, kdy většina českých rodin zasedne ke štědrovečerní večeři, pak počet prodaných voucherů strmě klesá. Pepa.cz očekával na Štědrý den tržby okolo 1,5 milionu Kč.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist