Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dobrý dárek? Střílení

Jaké dárky nakupovali zákazníci slevových serverů na Štědrý den v roce 2013 a jaké loni? Podle slevového serveru Pepa.cz se v roce 2013 nejvíc prodávaly vstupenky do 5D kina, pobyty, příspěvek na charitu a dárkové poukázky, loni byl největší zájem o vouchery zaměřené na služby. Nejprodávanějšími byly vyhlídkové plavby po Praze s rautem, celodenní vstup do světa Lvíček v Plzni a střílení z devíti nebo jedenácti druhů zbraní. Nejsilnějším dnem byl z hlediska tržeb 23. prosinec. Podle vývoje prodejů voucherů hodinu po hodině nakupují lidé na Štědrý den nejvíc od 9 do 11 hodin ráno a od 14 do 16 hodin odpoledne. Po 18. hodině, kdy většina českých rodin zasedne ke štědrovečerní večeři, pak počet prodaných voucherů strmě klesá. Pepa.cz očekával na Štědrý den tržby okolo 1,5 milionu Kč.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)