Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Diskonty posilují i v Česku

Podle informací spotřebitelského panelu GfK za období leden-listopad 2014 následuje Česká republika evropský trend, jímž je posilování podílu diskontních řetězců. Ty vloni posílily, stejně jako supermarkety, o půl procenta. „Toto posílení však nejde na vrub největších nákupních míst, hypermarketů a obchodních domů, které si svou pozici udržují,“ uvedla Vladimíra Šebková z GfK, podle níž je nárůst podílu diskontních prodejen založen na vyšší nákupní frekvenci, jež v uvedeném období vzrostla o 5 %.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)