Reklama
Megaboard

Diskonty posilují i v Česku

Podle informací spotřebitelského panelu GfK za období leden-listopad 2014 následuje Česká republika evropský trend, jímž je posilování podílu diskontních řetězců. Ty vloni posílily, stejně jako supermarkety, o půl procenta. „Toto posílení však nejde na vrub největších nákupních míst, hypermarketů a obchodních domů, které si svou pozici udržují,“ uvedla Vladimíra Šebková z GfK, podle níž je nárůst podílu diskontních prodejen založen na vyšší nákupní frekvenci, jež v uvedeném období vzrostla o 5 %.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále