Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Coty propagoval v českých kinech vůni Guess

Kosmetický koncern Coty spustil mezinárodní kampaň, která probíhá ve třech evropských zemích včetně Česka a podporuje nové řady parfémů mnoha značek. Ve vybraných kinech v Česku jsou její součástí také off-screen aktivity, například prosincová propagace vůní značky Guess, o kterou se staraly dvoučlenné smíšené promotérské týmy, jež byly o víkendech aktivní ve čtyřech pražských kinech a v brněnském kině Olympia.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)