Co dělají ženy a muži ve volném čase

V rámci Mindreaderu jsou respondenti mimo jiné dotazováni na aktivity, ke kterým se uchylují ve chvíli, kdy si potřebují zlepšit náladu a cítit se dobře. Každý z respondentů může zvolit tři ze seznamu pětadvaceti možných aktivit. Pokud odhlédneme od pořadí jejich volby, dostaneme následující obraz toho, jak si náladu nejčastěji zlepšují čeští muži a ženy. Zatímco u žen má na jejich pohodu nejčastěji pozitivní vliv čas strávený s rodinou, případně čas strávený pohybem na čerstvém vzduchu, u mužů je na pozici aktivity, ke které se nejčastěji uchylují, pokud se chtějí cítit dobře, sex. Následuje zábava v podobě brouzdání na internetu a teprve poté přichází na řadu rodina. Zajímavý je i fakt, že pro ženy je čas strávený s rodinou naprosto dominantní aktivitou a ostatní následují až s velkým odstupem. U mužů je odstup za první příčkou podstatně menší (jen 7 procentních bodů vs. 15 p. b. u žen).


MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia