Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Co dělají ženy a muži ve volném čase

V rámci Mindreaderu jsou respondenti mimo jiné dotazováni na aktivity, ke kterým se uchylují ve chvíli, kdy si potřebují zlepšit náladu a cítit se dobře. Každý z respondentů může zvolit tři ze seznamu pětadvaceti možných aktivit. Pokud odhlédneme od pořadí jejich volby, dostaneme následující obraz toho, jak si náladu nejčastěji zlepšují čeští muži a ženy. Zatímco u žen má na jejich pohodu nejčastěji pozitivní vliv čas strávený s rodinou, případně čas strávený pohybem na čerstvém vzduchu, u mužů je na pozici aktivity, ke které se nejčastěji uchylují, pokud se chtějí cítit dobře, sex. Následuje zábava v podobě brouzdání na internetu a teprve poté přichází na řadu rodina. Zajímavý je i fakt, že pro ženy je čas strávený s rodinou naprosto dominantní aktivitou a ostatní následují až s velkým odstupem. U mužů je odstup za první příčkou podstatně menší (jen 7 procentních bodů vs. 15 p. b. u žen).


Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)