Česká pojišťovna ukončila začátkem ledna výběrové řízení na digitální agenturu, které vyhlásila loni na podzim (více v M&M 49/14). Cílem tendru bylo sestavit „pool více agentur“, se kterými bude zadavatel v budoucnu spolupracovat v oblasti internetového marketingu. „To se nám také podařilo a do výsledného poolu byly vybrány agentury Symbio Digital, Media Factory a Pria,“ upřesnila pro M&M tisková mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková. Dále uvedla, že vybrané agentury budou pro pojišťovnu připravovat například akviziční a brandové kampaně, rozvoj portálu Českápojišťovna.cz nebo optimalizaci on-line prodeje pojištění.
Se Symbiem už pojišťovna spolupracovala při tvorbě webů a Media Factory dlouhodobě působí jako její strategická agentura. Aktuální pool doplňuje o oblast sociálních médií zlínská agentura Pria, která od srpna 2013 odpovídá za správu facebookového profilu pojišťovny Generali, patřící do stejné mateřské skupiny jako Česká pojišťovna.
„Česká pojišťovna je součástí skupiny Generali, a tak se nejen v oblasti on-line marketingu snažíme využívat synergií, které společné členství přináší,“ vysvětluje Buriánková. Podle některých zdrojů by se v dohledné době mohly sloučit i interní on-line týmy obou pojišťoven a jejich vedení by skupina svěřila nově vybranému řediteli internetových aktivit.
Sestavu on-line partnerů České pojišťovny doplní ještě specialisté na výkonnostní marketing, kteří také prošli nedávno uzavřeným výběrovým řízením. V něm zvítězila konzultační agentura Dobrý web spolu s H1.cz dalším dlouhodobým partnerem pojišťovny pro tuto oblast. Právě od H1 přebrala Pria zmíněnou správu facebookových aktivit pojišťovny Generali.