Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Burnett proti „vraždám ze cti“

Londýnská agentura Leo Burnett Change a britské vydání lifestylového měsíčníku Cosmopolitan společně připravily působivý projekt pro organizace Karma NirvanaHenry Jackson Society, který má varovat před takzvanými vraždami ze cti. Speciální limitované vydání únorového čísla magazínu bude zabaleno v igelitu, přičemž na jeho obálce bude tvář ženy, která byla udušena. Iniciativa má připomenout smrt 17leté Britky pákistánského původu, kterou před 10 lety udusili její vlastní rodiče, když odmítla vstoupit do domluveného manželství. Jedná se už o druhou sociální iniciativu londýnské agentury, která aktuálně vzbudila pozitivní ohlasy. Tou první je animák „Viděl jsem tvého pindíka“, který zábavnou formou upozorňuje děti a jejich rodiče na nebezpečí sdílení citlivých dat.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)