Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Billa: Máme nejvíc českého!

Maloobchodní řetězec Billa Česká republika plynule navázal na svou předvánoční tiskovou zprávu, ve které informoval, že dle jeho průzkumu české rodiny sice nerady chodí na velké nákupy, ale když už nakupují, kromě ceny potravin je pro ně velmi důležité složení výrobků a to, odkud pocházejí. 99 % respondentů samozřejmě upřednostňuje potraviny z Česka, naopak většina lidí se prý vyhýbá potravinám polským. Aktuálně Billa uvádí, že v souladu s novou legislativou z povinně zveřejněných údajů vyplývá, že má největší podíl tržeb ze zboží od dodavatelů z České republiky na celém českém retailovém trhu. Podíl českých dodavatelů činí 93,5 % z jejích tržeb, zatímco podíly dodavatelů z ostatních zemí – Slovenska, Německa, Rakouska a Itálie – se pohybují v jednotkách procent. A po Polsku samozřejmě ani vidu, ani slechu.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)