Billa: Máme nejvíc českého!

Maloobchodní řetězec Billa Česká republika plynule navázal na svou předvánoční tiskovou zprávu, ve které informoval, že dle jeho průzkumu české rodiny sice nerady chodí na velké nákupy, ale když už nakupují, kromě ceny potravin je pro ně velmi důležité složení výrobků a to, odkud pocházejí. 99 % respondentů samozřejmě upřednostňuje potraviny z Česka, naopak většina lidí se prý vyhýbá potravinám polským. Aktuálně Billa uvádí, že v souladu s novou legislativou z povinně zveřejněných údajů vyplývá, že má největší podíl tržeb ze zboží od dodavatelů z České republiky na celém českém retailovém trhu. Podíl českých dodavatelů činí 93,5 % z jejích tržeb, zatímco podíly dodavatelů z ostatních zemí – Slovenska, Německa, Rakouska a Itálie – se pohybují v jednotkách procent. A po Polsku samozřejmě ani vidu, ani slechu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024