Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Axa zkouší hry

Skupina Axa uzavřela partnerství s firmou Niantic Labs, divizí společnosti Google, na zapojení své značky do interaktivní geolokační hry Ingress pro mobilní zařízení. V rámci projektu vytvoří více než dvacet tisíc maloobchodních agentur po celém světě vlastní „herní portály“ nesoucí značku Axa. Skrze ně budou moci jednotliví hráči komunikovat pomocí svých mobilních zařízení v reálném světě. Axa tak nabízí herní zážitek a zároveň nový způsob představení značky jak pro stávající, tak i potenciální klienty.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)