Axa zkouší hry

Skupina Axa uzavřela partnerství s firmou Niantic Labs, divizí společnosti Google, na zapojení své značky do interaktivní geolokační hry Ingress pro mobilní zařízení. V rámci projektu vytvoří více než dvacet tisíc maloobchodních agentur po celém světě vlastní „herní portály“ nesoucí značku Axa. Skrze ně budou moci jednotliví hráči komunikovat pomocí svých mobilních zařízení v reálném světě. Axa tak nabízí herní zážitek a zároveň nový způsob představení značky jak pro stávající, tak i potenciální klienty.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC