Asda omezuje cukr

I americký potravinový řetězec Asda donutil silný tlak odborníků a veřejnosti omezit ve svých výrobcích – převážně nápojích – množství cukru. Ten se stává aktuálně nepřítelem číslo jedna současného trendu zdravé životosprávy. Čísla jednoznačně ukazují, že lidé nemají o slazené nápoje takový zájem, jaký měli v minulosti, a omezili rovněž konzumaci balených neochucených minerálek, které nahradili vodou z kohoutku. Asda se zavázala omezit cukr nejen v nápojích, ale také ve vlastních značkách jogurtů či kukuřičných lupínků.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba