Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Asda omezuje cukr

I americký potravinový řetězec Asda donutil silný tlak odborníků a veřejnosti omezit ve svých výrobcích – převážně nápojích – množství cukru. Ten se stává aktuálně nepřítelem číslo jedna současného trendu zdravé životosprávy. Čísla jednoznačně ukazují, že lidé nemají o slazené nápoje takový zájem, jaký měli v minulosti, a omezili rovněž konzumaci balených neochucených minerálek, které nahradili vodou z kohoutku. Asda se zavázala omezit cukr nejen v nápojích, ale také ve vlastních značkách jogurtů či kukuřičných lupínků.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)