Reklama
Megaboard

Amazon má důvěru

Adage

Amazon, YouTube a NetFlix jsou nejlépe vnímané značky roku 2014. Uvedl to Advertising Age s odkazem na průzkum YouGov’s BrandIndex, který se zabýval otázkou vnímání 1500 značek na vzorku pěti tisíc amerických respondentů denně. Organizátoři průzkumu zdůrazňují, že všechny tři nejlépe hodnocené jsou on-line značky, které nabízejí video streaming. Teprve za nimi se umístily další populární brandy, jako jsou Samsung, Apple a Google. Do první desítky se ovšem probojoval i Ford.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále