Amazon má důvěru

Adage

Amazon, YouTube a NetFlix jsou nejlépe vnímané značky roku 2014. Uvedl to Advertising Age s odkazem na průzkum YouGov’s BrandIndex, který se zabýval otázkou vnímání 1500 značek na vzorku pěti tisíc amerických respondentů denně. Organizátoři průzkumu zdůrazňují, že všechny tři nejlépe hodnocené jsou on-line značky, které nabízejí video streaming. Teprve za nimi se umístily další populární brandy, jako jsou Samsung, Apple a Google. Do první desítky se ovšem probojoval i Ford.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba