3M Česko si na PR vybralo Ogilvy

Korporátní komunikaci technologické společnosti 3M Česko zajišťuje agentura Ogilvy Public Relations. Uspěla ve vícekolovém výběrovém řízení, které probíhalo na konci loňského roku. „Naše výrobky a řešení jsou určeny pro spotřebitele, výrobní průmysl, zdravotnictví, energetiku nebo státní správu. Věříme, že spolupráce s Ogilvy nám pomůže výrazně posunout postavení značky 3M v těchto klíčových segmentech,“ vysvětluje marketingový ředitel René Skuček. Ogilvy PR bude mít na starost především korporátní komunikaci všech pěti obchodních skupin klienta.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk