Meta sdílí v pěti bodech doporučení pro zvýšení výkonu kampaní na Facebooku a Instagramu během podzimních akcí a předvánoční sezóny.
Skupina Meta uvádí, že její investice do automatizace a technologií umělé inteligence (AI), pomáhají značkám zvyšovat efektivitu jejich kampaní na platformách Facebook a Instagram. Zmiňuje například, že během loňského čtvrtého čtvrtletí došlo ke zvýšení konverzí meziročně o 20 procent a více než trojnásobnou návratnost investic za rok 2022.
„Zvlášť v případě nástroje Advantage+ si všímáme většího zájmu a úspěchů v e-commerce a reatilu,“ uvedla během hovoru s analytiky po zveřejnění výsledků za letošní druhé čtvrtletí Susan Li, šéfka financí Mety, a pokračovala: „Pokračujeme ve spouštění dalších funkcí pro inzerenty, aby mohli pro své kampaně lépe využívat Advantage+ a měřit výsledky.“
Nyní Meta zveřejnila v pěti bodech doporučení „Peak Season, Peak Performance“ pro to, co mohou značky dělat pro lepší využití nástrojů Mety během podzimních akcí a předvánoční sezóny. Soustředí se na zjednodušení účtů, automatizaci, kreativní diverzifikaci, kvalitu dat a ověřování výsledků.
Zjednodušení účtů podle Mety pomáhá zefektivnit „učící fázi“ pro AI, která probíhá na začátku každé kampaně. Pro to mimo jiné radí konsolidaci příležitostí, jako kombinaci oslovování nových a retargeting cílových skupin nebo omezení reklamních sad tak, aby každá dosáhla 50 konverzí týdně.
Automatizace pak umožňuje marketérům držet krok s proměňujícím se zákaznickým chováním. Například při využití nástroje Advantage+ podle Mety kompletní automatizace zvyšuje návratnost investic na reklamu o 32 procent.
Kreativní diverzifikace vychází vstříc faktu, že lidé nakupují stejné zboží z různých důvodů. Tomu přizpůsobená kreativa podle Mety zvyšuje efektivitu o 32 procent a inkrementální zásah o osm procent. Značkám Meta mimo jiné doporučuje identifikovat nejvýznamnější motivace i bariéry pro nákup a tomu přizpůsobit „call to action“.
Pro zlepšení kvality dat, což pomáhá lepšímu cílení a měření, pak Meta doporučuje integraci nástroje Conversions API a kombinaci a s Meta Pixel, ale také spolupráci s partnery jako jsou Shopify nebo Google Tag Manager. Upozorňuje také na to, aby se ty samé výsledky kampaní z různých zdrojů nepočítaly několikrát.
Pro ověřování výsledků Meta doporučuje využití nástroje Conversion Lift, analýzu pomocí modelování marketingového mixu a A/B testování.
Kompletní doporučení Mety si můžete stáhnout zde.