Nová tvář Tipsportu Pruyem spojuje sport, zábavu a mladou generaci

Filip Ondrášek, známý pod přezdívkou Pruyem, se stal prvním influencerem, kterého si Tipsport vybral pro dlouhodobou spolupráci. S téměř 350 tisíci sledujícími a videi, která dosahují milionových zobrazení, je ideální tváří pro oslovování mladší generace.

„Delší dobu jsme vnímali, že nejmladší část dospělé populace zůstává mimo efektivní zásah našich klasických marketingových kampaní. Proto jsme se rozhodli během hokejového mistrovství světa v Praze pro kampaň s devítkou influencerů, kterou pro nás zrealizovala agentura TK media. Šlo o vůbec první projekt Tipsportu s influencery a zafungoval velmi dobře,“ vysvětluje šéf sponzoringu skupiny Tipsport Martin Ptáčník a dodává: „Po jeho vyhodnocení jsme ihned začali přemýšlet, jak na něj navážeme. Tipsport je největším partnerem českého esportu, největším partnerem MMA, partnerem univerzitního hokeje, tedy disciplín, které jsou na vzestupu a zasahují mladší cílové skupiny. Právě na ně se chceme s Pruymem zaměřit. A spoluprací s ním chceme do povědomí a zájmu mladých lidí zároveň dostat i tradiční sporty, zejména hokej.“

Vášeň pro sport

Právě reels a stories od Pruyma dosáhly při kampani Tipsportu k MS v hokeji nejlepších čísel jak z pohledu dosahu, tak interakce. Filip je také náruživým sportovcem, hraje americký fotbal za Prague Black Panthers a 13 let hrál hokej za brněnskou Kometu.

Sport je moje celoživotní vášeň. Kampaň při šampionátu v hokeji mě bavila a od sledujících jsem dostával na výstupy velmi pozitivní feedback. Tipsport je sázkovou společností, ale také asi nejvýznamnějším podporovatelem českého sportu, což je mi sympatické.“ doplňuje ke spojení s Tipsportem Filip Ondrášek.

Výjimečná spolupráce

Tipsport tak Filipovi, jako prvnímu influencerovi ve své historii, nabídl dlouhodobou spolupráci, kterou známe u ambasadorů, jakými jsou například David Pastrňák nebo Ester Ledecká.  

Tipsport je jednou z největších českých firem. Na své komunikaci a prezentaci si dá opravdu velmi záležet. Filip je na druhou stranu ve světě českých influencerů jedinečný svými dosahy a mírou interakce. Placených spoluprací dělá minimum a pečlivě si je vybírá. Jeho styl komunikace je samozřejmě často na hraně korektnosti, ale o to víc publikum baví a Tipsport v tom správně vidí potenciál,“ dodává Tomáš Urbánek z agentury TK media, která spolupráci zastřešuje.

Spolupráce začala na jaře výstupy k domácímu MS v hokeji a pokračovala v říjnu tematikou NHL Global Series v Praze:

Do budoucna se příznivci Filipa Ondráška mohou těšit na velkou porci zábavy napříč sporty a projekty, u kterých je Tipsport sponzorsky aktivní. Stačí na Instagramu sledovat Pruyma a Tipsport.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345