Tématem prvního ročníku konference Influcon, která proběhne 7. října 2024 v pražském hotelu Clarion, bude role influencerů při budování značky. Konference nabídne pohled ze strany agentur, klientů, platforem a influencerů samotných.
Návštěvníci jednodenní konference se mohou těšit na dva přednáškové panely. Na tom hlavním se vystřídají zástupci agentur, klientů a dvou zásadních platforem pro influencer komunikaci – Meta a Tiktoku. Podělí se o vlastní zkušenosti s influencer marketingem podpořené analytikami, odhalí nejzajímavější case studies a pustí se třeba i do toho, jak influenceři přispívají ke konkrétním cílům komunikace, například stažení aplikace nebo expanze na zahraniční trhy. Zástupci Meta a TikToku se zase dotknou často skloňovaných trendů nebo otázky organického dosahu versus boostingu.
Druhý panel pak dá influencerům prostor nejen k sebeprezentaci, ale i ke sdílení vlastních zkušeností a postřehů ze spolupráce s velkými i menšími značkami.
Pořadatelem konference je digitální agentura WOO, která se na influencer marketing specializuje. „K myšlence konference nás dovedla absence eventů zabývajících se influencer marketingem. Je to škoda vzhledem k tomu, že je to nejrychleji rostoucí marketingový obor a jen v ČR se v něm točí nejméně 1,5 miliardy Kč. V posledním roce jsme zaznamenali o 100 procent více poptávek oproti předešlému roku. Je vidět, že značky zapojují influencer marketing do své komunikace stále častěji. Vidíme spoustu prostoru pro edukaci a sdílení zkušeností, což by měl Influcon přinést.“ vysvětluje vznik konference výkonný ředitel Petr Srna.
Vstupenky na konferenci a veškeré info najdete zde.