Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Konference Influcon ukáže roli influencerů při budování značky

Tématem prvního ročníku konference Influcon, která proběhne 7. října 2024 v pražském hotelu Clarion, bude role influencerů při budování značky. Konference nabídne pohled ze strany agentur, klientů, platforem a influencerů samotných. 

Návštěvníci jednodenní konference se mohou těšit na dva přednáškové panely. Na tom hlavním se vystřídají zástupci agentur, klientů a dvou zásadních platforem pro influencer komunikaci – Meta a Tiktoku. Podělí se o vlastní zkušenosti s influencer marketingem podpořené analytikami, odhalí nejzajímavější case studies a pustí se třeba i do toho, jak influenceři přispívají ke konkrétním cílům komunikace, například stažení aplikace nebo expanze na zahraniční trhy. Zástupci Meta a TikToku se zase dotknou často skloňovaných trendů nebo otázky organického dosahu versus boostingu. 

Druhý panel pak dá influencerům prostor nejen k sebeprezentaci, ale i ke sdílení vlastních zkušeností a postřehů ze spolupráce s velkými i menšími značkami. 

Reklama
ČEZ

Pořadatelem konference je digitální agentura WOO, která se na influencer marketing specializuje. „K myšlence konference nás dovedla absence eventů zabývajících se influencer marketingem. Je to škoda vzhledem k tomu, že je to nejrychleji rostoucí marketingový obor a jen v ČR se v něm točí nejméně 1,5 miliardy Kč. V posledním roce jsme zaznamenali o 100 procent více poptávek oproti předešlému roku. Je vidět, že značky zapojují influencer marketing do své komunikace stále častěji. Vidíme spoustu prostoru pro edukaci a sdílení zkušeností, což by měl Influcon přinést.“ vysvětluje vznik konference výkonný ředitel Petr Srna.

Vstupenky na konferenci a veškeré info najdete zde.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)