Konference Influcon ukáže roli influencerů při budování značky

Tématem prvního ročníku konference Influcon, která proběhne 7. října 2024 v pražském hotelu Clarion, bude role influencerů při budování značky. Konference nabídne pohled ze strany agentur, klientů, platforem a influencerů samotných. 

Návštěvníci jednodenní konference se mohou těšit na dva přednáškové panely. Na tom hlavním se vystřídají zástupci agentur, klientů a dvou zásadních platforem pro influencer komunikaci – Meta a Tiktoku. Podělí se o vlastní zkušenosti s influencer marketingem podpořené analytikami, odhalí nejzajímavější case studies a pustí se třeba i do toho, jak influenceři přispívají ke konkrétním cílům komunikace, například stažení aplikace nebo expanze na zahraniční trhy. Zástupci Meta a TikToku se zase dotknou často skloňovaných trendů nebo otázky organického dosahu versus boostingu. 

Druhý panel pak dá influencerům prostor nejen k sebeprezentaci, ale i ke sdílení vlastních zkušeností a postřehů ze spolupráce s velkými i menšími značkami. 

Pořadatelem konference je digitální agentura WOO, která se na influencer marketing specializuje. „K myšlence konference nás dovedla absence eventů zabývajících se influencer marketingem. Je to škoda vzhledem k tomu, že je to nejrychleji rostoucí marketingový obor a jen v ČR se v něm točí nejméně 1,5 miliardy Kč. V posledním roce jsme zaznamenali o 100 procent více poptávek oproti předešlému roku. Je vidět, že značky zapojují influencer marketing do své komunikace stále častěji. Vidíme spoustu prostoru pro edukaci a sdílení zkušeností, což by měl Influcon přinést.“ vysvětluje vznik konference výkonný ředitel Petr Srna.

Vstupenky na konferenci a veškeré info najdete zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia