TikTokuj.cz prošlo rebrandingem, mění se na ShortPRO

Platforma TikTokuj.cz, která před třemi lety začínala jako informační kanál o sociální síti TikTok a postupně se vyvinula ve full-service agenturu zaměřenou na generaci Z, změnila svou identitu. Nově nese název ShortPRO.

Důvody proměny popsal na LinkedIn Vít Janda, CEO agentury. „Dlouho očekávaný vývoj naší firmy byl nevyhnutelný, proto přicházíme s výraznou změnou. Před třemi lety jsme s Davidem Ducem začínali jako informační portál o TikToku. Chtěli jsme informovat veřejnost o tom, jak funguje, co na něm mladí konzumují a jak tam mohou komunikovat značky. Zanedlouho se z nás stala prakticky full-service agentura specializující se na TikTok. Klientům jsme zajišťovali služby od strategie až po produkci videí, správu profilů a placenou reklamu,“ popsal vývoj TikTokuj.

Vzhledem k tomu, že se jeho působnost už neomezuje jen na TikTok, ale zahrnuje i Instagram, Facebook, YouTube a Pinterest, je rebranding pochopitelný. „Všechny faktory již delší dobu směřovaly k tomu, že bude vhodné změnit název naší agentury, aby odrážel spektrum našich služeb a mohli jsme s ním fungovat zase několik dalších let. Proto jsme nově ShortPRO,“ uvedl Vít Janda.

Agentura spravuje TikTok a Instagram pro O2, velkou produkci realizovala pro O2TV či Manboxeo. Na denní bázi řeší influencer marketing a výkonnostní marketing na všech platformách a připravuje kompletní strategie na generaci Z. V minulém roce se dostala na shortlist kategorie Startup roku v rámci soutěže Agentura roku, kterou vyhlašuje MAM.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk