Reklama
Megaboard

TikTokuj.cz prošlo rebrandingem, mění se na ShortPRO

Platforma TikTokuj.cz, která před třemi lety začínala jako informační kanál o sociální síti TikTok a postupně se vyvinula ve full-service agenturu zaměřenou na generaci Z, změnila svou identitu. Nově nese název ShortPRO.

Důvody proměny popsal na LinkedIn Vít Janda, CEO agentury. „Dlouho očekávaný vývoj naší firmy byl nevyhnutelný, proto přicházíme s výraznou změnou. Před třemi lety jsme s Davidem Ducem začínali jako informační portál o TikToku. Chtěli jsme informovat veřejnost o tom, jak funguje, co na něm mladí konzumují a jak tam mohou komunikovat značky. Zanedlouho se z nás stala prakticky full-service agentura specializující se na TikTok. Klientům jsme zajišťovali služby od strategie až po produkci videí, správu profilů a placenou reklamu,“ popsal vývoj TikTokuj.

Vzhledem k tomu, že se jeho působnost už neomezuje jen na TikTok, ale zahrnuje i Instagram, Facebook, YouTube a Pinterest, je rebranding pochopitelný. „Všechny faktory již delší dobu směřovaly k tomu, že bude vhodné změnit název naší agentury, aby odrážel spektrum našich služeb a mohli jsme s ním fungovat zase několik dalších let. Proto jsme nově ShortPRO,“ uvedl Vít Janda.

Agentura spravuje TikTok a Instagram pro O2, velkou produkci realizovala pro O2TV či Manboxeo. Na denní bázi řeší influencer marketing a výkonnostní marketing na všech platformách a připravuje kompletní strategie na generaci Z. V minulém roce se dostala na shortlist kategorie Startup roku v rámci soutěže Agentura roku, kterou vyhlašuje MAM.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále