Reklama
Megaboard

Acomware získal prestižní certifikaci platformy Bloomreach

Jako jedna ze sedmi firem na světě obdržela agentura Acomware status Gold Certified Partner od Bloomreach.

Díky partnerské spolupráci s Bloom­reach Engagement (dříve Exponea) mají lidé z agenturního Customer Experience & Retention týmu Acomware přístup k řadě novinek, zajímavým datům či vzdělávacím programům. „Úzká spolupráce nám umožňuje i vhled do vývoje platformy, můžeme sledovat vývoj trendů a mít tak náskok před konkurencí,“ říká David Vurma, CEO Acomware.

Bez silného nástroje neobstojíte
Práce se zákaznickými daty v reálném čase a automatizace marketingu je velkým trendem. Často se lze ale setkat se situací, kdy firmy mají svá zákaznická data ponechána ladem na různých místech, málo využívají jejich potenciál a nepracují s nimi, natož v reálném čase.

To vše právě CDP platforma Bloomreach Engagement umožňuje: jak práci se zákaznickými daty a následnou automatizovanou komunikaci (ať už přes e-mail či SMS, weblayery a další) na základě předchozího chování, tak práci v reálném čase. Navíc do systému lze propojit publika ze sociálních sítí nebo zákaznická data z jiných datových platforem.

Je to otevřený systém, do něhož lze integrovat nové funkcionality. „Právě možnost vytvořit si vlastní napojení (integrace) je jednou z největších výhod této CDP platformy. Každá nová integrace komunikačního kanálu tak přináší nové byznys příležitosti a samozřejmě vyšší tržby z retence,“ tvrdí David Vurma a přidává příklad zařazení klasických dopisů do retenční kampaně na neaktivní zákazníky, které přineslo až 30× vyšší tržby. „Překvapilo by vás, jak úspěšné může být v dnešní době fyzické psaní. Například pro klíčové zákazníky nebo v rámci ‚welcome‘ procesu těch nových,“ doplňuje.

Celý proces rozesílek dopisů byl zautomatizovaný přes platformu Bloomreach stejně jako byla personalizovaná komunikace podle předcházejícího chování zákazníka. „V poštovní schránce tak na zákazníky čekal personalizovaný tištěný dopis spolu se slevovým kupónem. Celá komunikace zabodovala v oblasti zákaznické loajality a vztahu ke značce a klient na ni obdržel řadu pozitivních reakcí,“ dodává Ivona Ševčíková, šéfka Customer Experience & Retention týmu z Acomware.

Push notifikace na mobil i bez appky
Nejčerstvější novinkou, kterou Acomware do platformy integrovala, je Zákaznická karta do Apple a Google Wallet. „Opakovaně jsme od klientů slýchali, že by rádi posílali zákazníkům push-notifikace na mobil, ale nemají vlastní mobilní aplikaci. Našli jsme na to řešení a implementovali novou integraci,“ říká Ivona Ševčíková.

Zákazníkům lze z Bloomreach poslat kopii fyzické věrnostní karty, nebo rovnou i novou digitální kartu, kterou si pak mohou přidat do Peněženky ve svém mobilu. Na něj pak lze posílat různé push-notifikace stejně, jako kdyby měl zákazník v mobilu aplikaci.

Díky platformě Bloomreach pomáháme zvyšovat zisk nejen malým a středním, ale i velkým firmám a partnerství je pro nás dalším důkazem, že v oblasti práce se zákaznickým daty a retence patříme na trhu marketingových agentur mezi špičkové experty,“ uzavírá David Vurma. 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále