Reklama
Megaboard

Rok 2025 na sociálních sítích: více videí, dražší spolupráce a boj o pozornost

Sociální sítě v roce 2025 přinesou další vlnu inovací. Dominovat bude uživatelsky generovaný obsah, umělá inteligence a nové formáty videí. Udržet pozornost uživatelů bude větší výzvou než kdy dříve.

Rok 2025 slibuje pro sociální sítě zásadní proměny

„Očekávám kontinuální růst tvorby i konzumace obsahu, na němž se podílejí sami uživatelé či AI,“ říká Kateřina Žáková z GroupM Nexus.

Popularitu si udrží jak krátká videa, tak i novější trendy jako kombinace podcastů s videem. Velké platformy budou hledat cesty, jak uživatele udržet déle – a podpořit tím jejich nákupní chování.

Odpovědné označování a růst cen ovlivní influencer marketing

„Křivka cen za influencerské spolupráce jde stále nahoru,“ potvrzuje Žáková. Značky budou více dbát na etiku i vliv veřejného mínění na vnímání značek. Mezi další trendy patří širší využití AI, od optimalizace kampaní po automatizaci tvorby obsahu, což zjednoduší tvorbu a zlepší její cílení.

Jaké technologie budou formovat sociální sítě v roce 2025? Jaké nové příležitosti přinese rozvoj AI a videoformátů?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci vydání MAM 01/2025 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

Social Media
Výzvy
David Pastrňák - zlatý gól v Praze 2024

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále