Sociální sítě v roce 2025 přinesou další vlnu inovací. Dominovat bude uživatelsky generovaný obsah, umělá inteligence a nové formáty videí. Udržet pozornost uživatelů bude větší výzvou než kdy dříve.
Rok 2025 slibuje pro sociální sítě zásadní proměny
„Očekávám kontinuální růst tvorby i konzumace obsahu, na němž se podílejí sami uživatelé či AI,“ říká Kateřina Žáková z GroupM Nexus.
Popularitu si udrží jak krátká videa, tak i novější trendy jako kombinace podcastů s videem. Velké platformy budou hledat cesty, jak uživatele udržet déle – a podpořit tím jejich nákupní chování.
Odpovědné označování a růst cen ovlivní influencer marketing
„Křivka cen za influencerské spolupráce jde stále nahoru,“ potvrzuje Žáková. Značky budou více dbát na etiku i vliv veřejného mínění na vnímání značek. Mezi další trendy patří širší využití AI, od optimalizace kampaní po automatizaci tvorby obsahu, což zjednoduší tvorbu a zlepší její cílení.
Jaké technologie budou formovat sociální sítě v roce 2025? Jaké nové příležitosti přinese rozvoj AI a videoformátů?
Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci vydání MAM 01/2025 a je dostupný pouze pro předplatitele.