Agentura ShortPro obhájila správu projektu Safer Internet Centrum. V roce 2025 bude pokračovat ve správě instagramového profilu @no_net_drama zaměřeného na prevenci kybernetických rizik mezi mladými.
Projekt Safer Internet Centrum koordinuje sdružení CZ.NIC spolu s partnery – Linkou bezpečí, Dětským krizovým centrem a vzdělávacím programem Jeden svět na školách (organizace Člověk v tísni).
Instagramový profil @no_net_drama vznikl s cílem oslovit mladé lidi tam, kde tráví nejvíce času – na sociálních sítích.
Jeho obsah je postaven na zábavných i edukativních formátech, které reflektují aktuální trendy a zároveň upozorňují na důležitost bezpečného chování v online prostředí. Projekt zaznamenal pozitivní ohlas a stal se důležitým nástrojem v oblasti digitální prevence.
V rámci projektu se uskutečnila i propagace akce „Den bezpečnějšího internetu“, do které byli zapojeni známí influenceři v čele s Jiřím Procházkou, Lukefrym, Tomášem Kvapilíkem, Adamem Rundusem a dalšími.
V roce 2025 se plánuje opět intenzivnější aktivace směrem k tomuto dni.
ShortPro bude i nadále odpovědné za tvorbu obsahu, správu profilu, placené kampaně a spolupráci s influencery.
Agentura čerpá zejména ze svého zaměření na mladou generaci a znalosti trendů v online prostředí, zejména na sociálních sítích.
Cílem je nadále informovat sledující o bezpečnosti na internetu a zapojovat do diskuse mladé uživatele.
„Mám velkou radost, že v naší spolupráci pokračujeme. Mladí lidé jsou pro nás klíčovou cílovou skupinou, a právě díky projektům jako @no_net_drama je můžeme oslovit tam, kde tráví nejvíc času. Těší mě, že můžeme dál přispívat k bezpečnosti dětí a mládeže v online světě,“ řekl Martin Kožíšek, projektový koordinátor.
„Už od vzniku naší agentury jsme se snažili maximálně podporovat projekty, které se snaží pomáhat a edukovat společnost. Mám ohromnou radost, že již druhým rokem po sobě budeme moci stát za osvětovými aktivitami Safer Internet Centra, za kterým stojí sdružení CZ.NIC, Linka bezpečí, Jeden svět na školách a Dětské krizové centrum,“ uvedl Vít Janda, CEO agentury ShortPro.