Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

LinkedIn jako nástroj růstu: jak krizové situace přetavit v příležitosti

Konference LiDay odhalila, jak efektivně využívat LinkedIn pro budování značky i v krizových chvílích.

Na konferenci LiDay se odborníci podělili o své zkušenosti s budováním značky a byznysu na LinkedInu.

„Každá krize je příležitostí ukázat, že vám na klientech záleží,“ zaznělo během diskusí o krizové komunikaci a budování reputace.

Reklama
Know

V rámci odborných přednášek se diskutovalo nejen o rizicích, jako je zneužití identity, ale i o efektivním využívání automatizace a personalizace na této rychle rostoucí platformě.

LinkedIn tak nejen nabízí šanci na profesionální propojení, ale i na lepší budování značky skrze správné nástroje a cílenou komunikaci.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 48/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)