Online tržiště pro influencer marketing Lafluence se zavírá. Vzniká nová platforma Trendin

Technologie trendin.io, původně Lafluence marketplace, přináší inovace do influencer marketingu a zefektivňuje workflow agentur při správě kampaní. Značka Lafluence Agency nyní zastupuje ryze agenturní činnost.

„Původní vize byla plně automatizovat všechny influencer kampaně na trhu. Ale zjistili jsme, že v segmentu velkých značek a agentur to není možné. Lidský faktor je stále potřeba – kvalitní influencer kampaně vyžadují dobré vztahy a pracovní tým, který si poradí se strategií a dodá skvělou exekuci kampaně. Proto jsme se rozhodli vyvíjet technologii, která agenturní marketéry zásadně podpoří, ne nahradí,“ vysvětluje smysl platformy Peter Varga, zakladatel a CEO Lafluence Agency a Trendin.

Původní Lafluence začal přerůstat kategorii marketplace a transformoval se do komplexního řešení. „Trendin má jiné zaměření. Zvolili jsme odlišný segment, kterým jsou velké značky a agentury. Pro ně nebyl marketplace relevantní. Postupně jsme přidávali databázi, nástroje na mediální a strategické plánování nebo automatizace reportingu,“ uvádí Peter Varga.

Platforma Trendin pomáhá s automatizací workflow a kromě toho umožňuje dělat edukované rozhodnutí na základě dat. Nedílnou součástí je databáze s 25 tisíci influencerskými profily napříč Instagramem, TikTokem a YouTube. Do konce tohoto roku se databáze rozroste o přibližně 250 milionů globálních influencerů. V rámci databáze platforma umožňuje provést analýzu překryvu nebo například zjistit, jaký podíl followerů je u každého influencera kredibilních. Report kampaně Trendin umožňuje získat na pár kliků v prezentaci, která je editovatelná pro potřeby agentury.

Lafluence tržiště bude fungovat do letošního prosince, ke konci roku činnost ukončí. Lafluence je odteď ryze agenturou, vystupuje pod jménem Lafluence Agency a bude dál působit primárně v Česku a na Slovensku. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia