Technologie trendin.io, původně Lafluence marketplace, přináší inovace do influencer marketingu a zefektivňuje workflow agentur při správě kampaní. Značka Lafluence Agency nyní zastupuje ryze agenturní činnost.
„Původní vize byla plně automatizovat všechny influencer kampaně na trhu. Ale zjistili jsme, že v segmentu velkých značek a agentur to není možné. Lidský faktor je stále potřeba – kvalitní influencer kampaně vyžadují dobré vztahy a pracovní tým, který si poradí se strategií a dodá skvělou exekuci kampaně. Proto jsme se rozhodli vyvíjet technologii, která agenturní marketéry zásadně podpoří, ne nahradí,“ vysvětluje smysl platformy Peter Varga, zakladatel a CEO Lafluence Agency a Trendin.
Původní Lafluence začal přerůstat kategorii marketplace a transformoval se do komplexního řešení. „Trendin má jiné zaměření. Zvolili jsme odlišný segment, kterým jsou velké značky a agentury. Pro ně nebyl marketplace relevantní. Postupně jsme přidávali databázi, nástroje na mediální a strategické plánování nebo automatizace reportingu,“ uvádí Peter Varga.
Platforma Trendin pomáhá s automatizací workflow a kromě toho umožňuje dělat edukované rozhodnutí na základě dat. Nedílnou součástí je databáze s 25 tisíci influencerskými profily napříč Instagramem, TikTokem a YouTube. Do konce tohoto roku se databáze rozroste o přibližně 250 milionů globálních influencerů. V rámci databáze platforma umožňuje provést analýzu překryvu nebo například zjistit, jaký podíl followerů je u každého influencera kredibilních. Report kampaně Trendin umožňuje získat na pár kliků v prezentaci, která je editovatelná pro potřeby agentury.
Lafluence tržiště bude fungovat do letošního prosince, ke konci roku činnost ukončí. Lafluence je odteď ryze agenturou, vystupuje pod jménem Lafluence Agency a bude dál působit primárně v Česku a na Slovensku.