Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Online tržiště pro influencer marketing Lafluence se zavírá. Vzniká nová platforma Trendin

Technologie trendin.io, původně Lafluence marketplace, přináší inovace do influencer marketingu a zefektivňuje workflow agentur při správě kampaní. Značka Lafluence Agency nyní zastupuje ryze agenturní činnost.

„Původní vize byla plně automatizovat všechny influencer kampaně na trhu. Ale zjistili jsme, že v segmentu velkých značek a agentur to není možné. Lidský faktor je stále potřeba – kvalitní influencer kampaně vyžadují dobré vztahy a pracovní tým, který si poradí se strategií a dodá skvělou exekuci kampaně. Proto jsme se rozhodli vyvíjet technologii, která agenturní marketéry zásadně podpoří, ne nahradí,“ vysvětluje smysl platformy Peter Varga, zakladatel a CEO Lafluence Agency a Trendin.

Původní Lafluence začal přerůstat kategorii marketplace a transformoval se do komplexního řešení. „Trendin má jiné zaměření. Zvolili jsme odlišný segment, kterým jsou velké značky a agentury. Pro ně nebyl marketplace relevantní. Postupně jsme přidávali databázi, nástroje na mediální a strategické plánování nebo automatizace reportingu,“ uvádí Peter Varga.

Reklama
ČEZ

Platforma Trendin pomáhá s automatizací workflow a kromě toho umožňuje dělat edukované rozhodnutí na základě dat. Nedílnou součástí je databáze s 25 tisíci influencerskými profily napříč Instagramem, TikTokem a YouTube. Do konce tohoto roku se databáze rozroste o přibližně 250 milionů globálních influencerů. V rámci databáze platforma umožňuje provést analýzu překryvu nebo například zjistit, jaký podíl followerů je u každého influencera kredibilních. Report kampaně Trendin umožňuje získat na pár kliků v prezentaci, která je editovatelná pro potřeby agentury.

Lafluence tržiště bude fungovat do letošního prosince, ke konci roku činnost ukončí. Lafluence je odteď ryze agenturou, vystupuje pod jménem Lafluence Agency a bude dál působit primárně v Česku a na Slovensku. 

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)