Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aukro rozšiřuje působení na TikTok ve spolupráci s agenturou ShortPro

Aukro rozšiřuje své působení na TikTok a klade si za cíl oslovit mladší cílovou skupinu. Kampaň a správu profilu má na starosti agentura ShortPro.

Spuštění TikTok profilu je dalším krokem v širší digitální strategii Aukra, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce mezi mladšími uživateli a přizpůsobení se jejich komunikačním návykům. TikTok, jako jedna z nejrychleji rostoucích sociálních sítí, představuje podle agentury ideální prostředí pro navázání kontaktu s novou vlnou zákazníků prostřednictvím krátkých videí, která v dnešní době nejvíce rezonují s mladšími generacemi.

Agentura ShortPro převzala odpovědnost za kompletní tvorbu obsahu, správu TikTok profilu Aukra a placené kampaně, které jsou optimalizovány pro co nejefektivnější zásah a zapojení mladších uživatelů. Agenturní tým využívá své znalosti a zkušenosti s TikTokem a trendy digitálního marketingu, aby vytvořil obsah, který je nejen zábavný, ale také pomáhá budovat komunitu. 

Reklama
ČEZ

Kreativní tým ShortPro se zaměřuje na různé formáty videí, které reflektují aktuální trendy a zároveň podporují zapojení komunity. Všechny kampaně jsou pečlivě optimalizovány, aby co nejefektivněji oslovily a zapojily mladé uživatele, čímž se Aukro přibližuje nejen jejich preferencím, ale také buduje důvěru a vztah se svou cílovou skupinou.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)