Aukro rozšiřuje své působení na TikTok a klade si za cíl oslovit mladší cílovou skupinu. Kampaň a správu profilu má na starosti agentura ShortPro.
Spuštění TikTok profilu je dalším krokem v širší digitální strategii Aukra, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce mezi mladšími uživateli a přizpůsobení se jejich komunikačním návykům. TikTok, jako jedna z nejrychleji rostoucích sociálních sítí, představuje podle agentury ideální prostředí pro navázání kontaktu s novou vlnou zákazníků prostřednictvím krátkých videí, která v dnešní době nejvíce rezonují s mladšími generacemi.
Agentura ShortPro převzala odpovědnost za kompletní tvorbu obsahu, správu TikTok profilu Aukra a placené kampaně, které jsou optimalizovány pro co nejefektivnější zásah a zapojení mladších uživatelů. Agenturní tým využívá své znalosti a zkušenosti s TikTokem a trendy digitálního marketingu, aby vytvořil obsah, který je nejen zábavný, ale také pomáhá budovat komunitu.
Kreativní tým ShortPro se zaměřuje na různé formáty videí, které reflektují aktuální trendy a zároveň podporují zapojení komunity. Všechny kampaně jsou pečlivě optimalizovány, aby co nejefektivněji oslovily a zapojily mladé uživatele, čímž se Aukro přibližuje nejen jejich preferencím, ale také buduje důvěru a vztah se svou cílovou skupinou.