Reklama
Megaboard

Evropské volby budou pro značky zkouškou

Červnové volby do Evropského parlamentu zvýší vlnu dezinformací. Jak prověří nastavení bezpečnosti značek, firemní hodnoty, ale třeba také spolupráce s influencery, přibližuje téma v aktuálním vydání Marketing & Media.

Předvolební kampaně a diskuse navíc zcela jistě rozvíří i ve společnosti už teď třaskavá témata, v nichž se bude řešit jak migrace a migrační pakt, tak třeba i Zelená dohoda pro Evropu nebo podpora Ukrajině odolávající ruské invazi. A to se dotkne i značek. „Každá firma, která je s těmito tématy nějak spojená, by měla počítat, že se tematika s blížícími se volbami ještě vyhrotí,“ upozorňuje nejen Martin Frýdl, výkonný partner AC&C Public Relations.

Někteří komunikační odborníci také míní, že by značky samotné mohly být s ohledem na jejich mediální sílu a vliv na společnost angažovanější. Zvlášť když jde o témata spojená s jejich hodnotami a segmentem byznysu. Podle spoluzakladatele spolku Nelež, country manažera TrollWall AI a kreativního ředitele agentury Symbio Romana Číhalíka může být aktuální předvolební období zkouškou do budoucna. „Je určitou přípravou pro parlamentní volby, které budou příští rok. Ve znamení oťukávání témat a testování, co lidé snesou.

S čím značky musejí počítat rozhodně, je zesílená vlna dezinformací. Odkud mohou přijít a jak se na ně mají brandy připravit? Na jaké útoky reagovat a které nechat být? A co mají dělat ve chvíli, kdy se do politiky obuje jejich ambasador či influenceři? Více čtěte v kompletním znění zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále