Teads slaví pět let na česko-slovenském trhu jako klíčový hráč v online reklamě.
Česko-slovenská pobočka globální mediální platformy Teads se na místním trhu etablovala v roce 2019, ale již v předchozích letech zde realizovala několik regionálních online kampaní pro globální reklamní zadavatele. Dnes oslovuje Teads Czechia & Slovakia přes 7,5 milionu českých uživatelů, což je více než 91 procent aktivní internetové populace a 85 procent online populace na Slovensku.
Prvenství Teads
Teads je průkopníkem v online reklamě a jako první představil formát takzvaného oustream videa, který rychle rozšířil dosah videoreklamy, již integroval do textového obsahu. Kromě toho přidala společnost do svého portfolia „in-article display“ formáty a realizuje kampaně napříč celým komunikačním spektrem (tzv. full-funnel).
„Spolupracujeme se zadavateli reklamy napříč různými odvětvími, od rychloobrátkového zboží přes módu a luxus, maloobchod a e-commerce až po technologické a finanční subjekty. V letošním roce očekáváme, že počet aktivních reklamních zadavatelů z řad globálních korporací i lokálních inzerentů dosáhne počtu 160,“ vysvětluje Daniel Tvrz, obchodní ředitel pro český a slovenský trh.
Reklamní inovátoři
Pro rychlý rozvoj Teads bylo klíčové vybudovat webové inventory. Dnes společnost spolupracuje se všemi významnými vydavateli v rámci českého a slovenského internetu, ale i s vydavateli s globální působností nebo menšími specializovanými weby.
Společnost Teads neomezují hranice. Kampaně spravované česko-slovenskou pobočkou nejsou zaměřené pouze na region střední a východní Evropy nebo Evropskou unii, ale zasahují celý svět, včetně USA, Blízkého východu či Afriky.
Klíčovou technologií a základem kampaní pro Teads je vlastní nákupní platforma Teads Ad Manager (TAM), která umožňuje klientům samostatně nastavit a spravovat své online kampaně.
(R)evoluční rok 2023
Rok 2023 přinesl mediální platformě Teads nejen evoluci, ale i revoluci. Společnost, která v roce 2022 zdvojnásobila finanční obrat v Česku, nyní pozoruje také rychlý rozvoj na Slovensku. Očekává se, že tento trend dvojciferného růstu bude pokračovat i v následujícím roce.
Teads nezůstala pozadu ani v oblasti technologických inovací. Rok 2023 byl pro společnost evoluční v oblasti využívání dat a AI, včetně „cookieless“ řešení, které bylo spuštěno již v roce 2022 a v letošním roce bylo běžnou součástí kampaní. Cílem byl také „smart targeting“, který poskytuje precizní cílení výkonových kampaní pomocí AI.
„Rok 2023 pro nás znamenal potvrzení obchodního růstu z předchozích let a další upevňování naší pevné pozice na lokálním reklamním trhu. Nedílnou součástí našeho rozvoje je samozřejmě i personální posilování pražské pobočky a ambice ještě více zintenzivnit naši přítomnost na Slovensku,“ shrnuje Daniel Tvrz.
Rok 2023 pro Teads přináší nejen kontinuální růst a vývoj v digitálním reklamním světě lokálně i globálně, ale také zásadní změny v měření pozornosti, uhlíkové stopy a rozšíření na poli „connected“ TV. Sledujte s Teads nové trendy a inovace, které formují budoucnost digitální reklamy.
TŘI KLÍČOVÁ TÉMATA
➀ Pozornost
Měření pozornosti bylo pro Teads dlouhodobým globálním projektem, na kterém spolupracovali se sítěmi Dentsu a Havas. Zakládá se na technologii poskytované společností Lumen. Testy a případové studie potvrdily, že parametry pozornosti mají větší korelaci s povědomím o značce a vlivem na prodeje než tradiční parametr „viewability“.
➁ Uhlíková stopa
Produkce uhlíkové stopy v rámci online reklamy je překvapivě výrazná a porovnatelná s hlavními znečišťovateli prostředí. I proto Teads spolupracuje s technologickou společností Scope3, která dokáže měřit a modelovat uhlíkovou stopu přes celý technologický reklamní řetězec až po konečné zobrazení reklamy.
➂ CTV
Od podzimu 2023 Teads nabízí nový reklamní produkt CTV (Connected TV), díky čemuž reklama zadaná přes TAM pokrývá i TV a přístroje připojené k internetu.